Een leuk moederdagidee

Ik gaf dit zakje cadeau aan mijn jarige mama. Het was een schot in de roos. In plaats van ons cadeau te verpakken maakte ik een cadeauzakje. Op het zakje zelf streek ik met transferpapier aan één zijde een foto van mama, papa en de twee dochters, aan de andere kant kwam een grappige foto van de twee schoonzonen. Het zakje werd toegestrikt met twee lintjes en daaraan hingen vlagjes met de foto’s van de kleinkinderen op gestreken. Ik printte foto’s die de breedte hadden van het zakje en naaide een plooitje over de foto, zodat de foto precies in een stoffen kadertje zat. De foto’s stonden langs beide zijden op gelijke hoogte zodat de plooitjes over de foto’s mooi doorliepen langs beide zijden. Het is wat puzzelwerk maar het loont de moeite. Nog enkele tips: zorg voor een effen stofje want bij mij kwamen de witte bollen heel licht door het transferpapier. De vlagjes met de foto’s van de kleinkinderen krulden wat op. Ik moet nog op zoek naar een middel om dat te verhelpen. Iemand tips?

Een gedachte over “Een leuk moederdagidee

Geef een reactie

