Een badhanddoek voor een klein meisje…

In het dorp werd een klein meisje geboren. En gezien de mama van dit kleine meisje jarenlang voor mijn kinderen veel betekende maakte ik een geboortecadeautje. Een badhanddoek mét kap en een knuffeluiltje.

Het voorbeeldje voor de badhanddoek haalde ik uit een boek en de uitleg voor het uiltje vond ik hier.
De badhanddoek is zeer simpel te maken. (Zie schema hieronder) Ik heb zelf biaisband proberen maken en dat doe ik dus nooit meer. Veel te moeilijk… Ik kreeg het niet recht gestreken waardoor ik het er ook niet recht opgestikt kreeg. Volgende keer koop ik biais!
Het schema voor de bandhanddoek mét kapje:
Een gedachte over “Een badhanddoek voor een klein meisje…

Geef een reactie

