2012 komt er aan…

2012
Ik wens jullie gezellige en warme momenten met vrienden en familie! Hopelijk heeft 2012 heel veel moois in petto. Ik ben alvast heel wat plannen aan het maken en de goede voornemens stapelen zich op
Begin 2012 zie ik jullie terug met een eerste post over alle kerstcadeautjes die ik zelf maakte en over het familiefeest begin volgend jaar waarvan ik de decoratie op mij neem.
De collage hierboven maakte ik van foto’s van mijn kerstdecoratie die ik elk jaar met veel plezier van zolder haal. 

Geef een reactie

