Liebster Blog

Bij de laatste update van mijn blog ontdekte ik dat ik de Liebster Blog-award kreeg van Punabella.  En wat ben ik daar trots op! De vrouw achter Punabella ken ik al een hele tijd. We leerden elkaar zo’n dertien  jaar geleden kennen en twee jaar geleden bleek dat we allebei  aan het naaien waren geslagen.  Toen we in het dorp met een naaiclub wilden beginnen,  ging ik dan ook als eerste te rade bij haar.  Want zij was toen al van start gegaan met Studio Stik. Ik vind het dan ook zeer leuk om net van haar de Liebster Blog-award te krijgen.
En nu komt het leukste deel van het krijgen van deze award: ik mag hem doorgeven aan vijf bloggers die ik zelf met plezier volg en die toch ook wat extra aandacht verdienen. Ik geef dus met veel plezier de Liebster Blog – award aan:
Dat is mijn buurvrouw en mede-oprichster van ons NaaiKafee. Ze heeft altijd leuke ideeën en weet steeds mooie en originele dingen te vinden.  Ze naait ook als de beste!
Ook een dorpsgenote, mede-oprichtster van het NaaiKafee en grafisch vormgeefster. Ze ontwierp alle drukwerk voor Van Katoen en op haar blog kan je meegenieten van al haar ontwerpen.
Ja, terug een dorpsgenoot met een naaimicrobe! We hebben hier heel wat talent. Een mama van een kersverse tweeling die ons via haar blog een inkijk heeft in haar drukke maar boeiende leven.
Een vrouw die ik niet persoonlijk ken maar een blog waar ik telkens naar terug grijp om inspiratie op te doen. Ze maakt steeds eenvoudige en stijlvolle dingen.   
Een blog die ik recent ontdekte en waar ik ook heel wat haalbare ideeën vond. Ik vind de achtergrond met de vogelhuisjes ook zeer geslaagd.
Verder wil van de gelegenheid gebruik maken om ook misSTIKsel te vermelden. Een dorpsgenoot met naaitalent en een neus voor mooie webwinkels. Ze stuurt me steeds fantastische adresjes door, ze naait voortdurend mooie dingen en ze zou zo een eigen blog gevuld krijgen maar dat is er nog niet van gekomen. Wie weet als we lang genoeg zagen…   
Een gedachte over “Liebster Blog

Geef een reactie

