Vier redenen om eens naar Sanseveria te gaan.

image

Vandaag ging ik met mijn dochter een bagel eten bij Sanseveria. Het salon opende zijn deuren op 1 mei 2014 in Brugge.

We hebben alvast vier redenen om nog eens terug te gaan:

– Een bagel is trendy en hip en het is eens wat anders dan het obligate broodje op de middag. De bagels komen met een uitgebreide keuze uit zoet en zout beleg.

– Het interieur viel mij onmiddellijk op. Eenvoudig, licht, vintage maar vooral mooi. Je zit er precies in een Scandinavische huiskamer. En ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mijn eten smaakt beter in een mooie omgeving.

– De vriendelijkheid en het enthousiasme van de eigenaars zorgt er voor dat je zo terug wil komen.

– Er is nog zoveel meer te ontdekken: ontbijt, brunch, salades, quiches, the soup of the day, bagel breakfast baskets, bagel tapas, …

Brugge heeft er een hippe plek bij! Dus:

Keep calm and eat a bagel!

www.sanseveria.be

Een gedachte over “Vier redenen om eens naar Sanseveria te gaan.

Geef een reactie

