2015!

desk

Twee maanden is het al sinds ik hier voor het laatst een blog het gepost. Twee maanden waarin ik heb gelezen, de feestdagen heb gevierd, andere blogs heb gelezen, plannen heb gemaakt om er een fantastisch en warm 2015 van te maken. Want de laatste maanden heb ik mij ook zorgen gemaakt. Zorgen om de polarisering in onze samenleving. De ‘hardwerkende’ zelfstandige stond tegenover de ‘stakende’ werknemer, de deeltijds/thuis werkende moeder stond tegenover de voltijds werkende moeder en na de aanslagen in Parijs lijkt angst bij veel mensen de bovenhand te halen. Mensen hebben nood aan positivisme, humor, cultuur, vriendschap en schoonheid want ik ben er van overtuigd dat dit zaken zijn waar mensen milder van worden. Milder tegenover zichzelf en milder tegenover de ander.

Daarom wil ik in 2015 van mijn blog een plaats maken waar je kunt lezen over de schoonheid van alledaagse dingen, over mooie boeken, culturele activiteiten, over reizen en de wereld ontdekken, …. En hopelijk mag ik jullie in 2015 inspireren om positief in het leven te staan.

En om er echt werk van te maken heb besloten om deel te nemen aan #boostyourpositivity; een project dat getrokken wordt door de dames  achter Tales from the Crib en  Oontje.

Veel plezier in 2015!

Geef een reactie

