Moodboard voor een inspirerende werkplaats thuis.

Op Pinterest is ‘Home Office‘ veruit mijn favoriete bord. Daar verzamelde ik de mooiste werkplekken. Zelf heb ik in de eetkamer een houten tafeltje staan dat dienst  zou moeten doen als bureau maar eigenlijk het grootste deel van de tijd vol ligt met rommel. De niet-gesorteerde post van de afgelopen week, boeken, tijdschriften, brieven van de kinderen, opladers van gsm’s en ipad’s, … eigenlijk alles wat dringend gesorteerd en opgeruimd moet worden. Maar ik ga er van uit dat de eigenaars van onderstaande bureau’s  even hebben opgeruimd voor ze deze foto’s trokken.

Foto by lessismore.fi op de blog 'We love homes'.

Photo by lessismore.fi on the ‘We love homes. blog

image

Photo by Jennifer on the ‘AMM’ blog

image

Photo by Lisbet on the ‘lisbet-e’ blog

image

Photo by Arja van Garderen on the ‘zwartwitenhout‘ blog

Mooi toch? En als ik dan kijk naar deze foto’s, dan zie ik enkele duidelijke lijnen: een witte bureau mét een designerstoel, witte of grijze muren, veel licht, opgeruimd en georganiseerd, met een mooi gedecoreerde muur als achtergrond. Mijn moodboard voor een volgend bureau is klaar!

Een gedachte over “Moodboard voor een inspirerende werkplaats thuis.

Geef een reactie

