Wat brengt 2016?

Mag ik jullie een geweldig 2016 toewensen! Een jaar waarin dromen waar worden. Ik hoop jullie hier ook regelmatig te mogen ontmoeten want ik heb heel wat plannen en wil deze graag met jullie delen.
2015 was een rustig jaar, het kabbelde voort en er gebeurde niet echt veel. Maar dat gaf mij de tijd om na te denken, dingen op een rij te zetten en beslissingen te nemen. En dat resulteerde dan weer in de opstart van drie projecten die ik wil realiseren in 2016.

Een Mini Ruil Bibliotheek

image

Foto gevonden op ‘Dallas Moms Blog

Ik wil in 2016 een Mini Ruil Bibliotheek opstarten. Het concept is simpel: je bouwt een klein houten kastje, stopt er enkele boeken in die je wil ruilen en dat zet je op een plaats bij je huis waar de mensen er gemakkelijk bij kunnen. Iedereen mag een boek komen halen en er misschien ook eentje terug in zetten. En je hoeft de boeken die je meenam ook helemaal niet terug te brengen. Vind je dit een leuk idee en wil je er wat meer over lezen, klik dan hier.

New York en Canada

image

Foto gevonden op ‘The French Vintagologist

Deze zomer trekken we er met het hele gezin een maand op uit. We starten in New York om te eindigen in Montrรฉal. De vluchten zijn geboekt, de route ligt ongeveer vast maar de rest moeten we nog uitwerken. Alle tips zijn dus welkom!

Project X

image

Mijn derde project staat reeds in de startblokken maar nog niet ver genoeg om het hier al te delen. Ik kan wel al het volgende verklappen: het heeft iets te maken met de dingen die ik het liefst doe: feestjes bouwen, creatief zijn en bloggen. Ik ben alvast druk in de weer. En als jullie nu zondag 3 april vrijhouden dan missen jullie niets van de lancering! Maar zolang hoeven jullie echt niet te wachten want voor die tijd zal er hier al heel wat bedrijvigheid zijn en zal ik beetje bij beetje mijn project vorm geven en hier delen.

You see,
2016 will definitely be my year!

2 gedachtes over “Wat brengt 2016?

Geef een reactie

