Mag ik jullie voorstellen…

logo def

Ja, je leest het goed! Vanaf 4 april 2016 kunnen jullie terecht bij Louique’s Party Studio, mijn eigenste webshop, voor al jullie feestjes.

Want je kent het wel, je kind verjaart en je wil een feestje organiseren voor vrienden en familie. Vlug, vlug, snel, snel even op Pinterest kijken naar decoratie-ideetjes. En dan zakt de moed je al snel in de schoenen. “Hoe krijg ik zo’n Pinterest-proof, homemade-like feestje in elkaar gebokst tussen alle andere werk door?” Wel, vanaf nu ben ik je beste vriendin. Ik zoek de mooiste feestaccessoires uit, jij kiest uit wat je leuk vindt en binnen de week heb je alles in huis om van je feestje een succes te maken. En vind je combineren van de juiste kleuren niet zo gemakkelijk, dan heb ik party-boxen waarin alles zit wat je nodig hebt, mét de juiste kleurencombinaties.

Deze blog zal ook gelinkt worden aan mijn webshop. Hier zal je in de toekomst vooral veel feesttips vinden. Receptjes voor taarten, gemakkelijke DIY-ideetjes, moodboards en linken naar andere websites of blogs waar je de mooiste ‘free printables’ vindt.

En om de start van mijn webshop te vieren, organiseer ik op zondag 3 april, bij mij thuis, een Pop Up Store. Je zal er alle producten uit de webshop kunnen kopen (mét 10% korting) en er zullen veel uitgewerkte feesttafels te zien zijn. Aarzel dus niet om eens af te komen.

flyer blog

12 gedachtes over “Mag ik jullie voorstellen…

Geef een reactie

